donderdag 18 juli 2013

Layout shares from Lisbon


In 2011 I went to Lisbon (I received the voyage as a surprise on Christmas 2010).
Around this time I also started to scrapbook. Now a day I don't like what I did, because I didn't had
the materials, paper, embellishments to make layouts. So it's time to remake layouts from the
trip and show them to you all :).

In 2011 ging is naar Lissabon (een cadeau dat ik kreeg op Kerstmis van 2010).
Rond die periode startte ik ook met 'scrapboken'. Nu hou ik niet zo veel meer van de layouts
die ik toen maakte, omdat ik toen moest improviseren omdat ik geen materiaal, papier of 
embelisshments had om layouts te maken. Zodus is het tijd om nieuwe layouts van deze
trip te maken en ze aan jullie te tonen :).



For the first layout I wanted to write down what we saw in Lisbon, it
was importand to have a big writing space.

Voor de eerste layout vond ik het belangrijk dat ik kon neerschrijven wat we
bezochten in Lissabon, zodus een grote schrijfruimte was nodig.


For the second layout I used the sketch on Sketchbook365. I tried to include
everything on the sketch (two pictures backed with some pattern paper with an angle
 to each other, arrows, tags/tickets,...).

Voor de tweede layout, gebruikte ik de schets van Sketchbook365. Ik probeerde hierbij
deze schets zo nauwkeurig mogelijk op te volgen (zoals de twee foto's waaronder
papier die schuin tegenover elkaar staan, pijlen, tags/tickets,...).



There is coming a YouTube hop with the Lisbon theme on the 31 of July.

Je mag op 31 July terug een YouTube hop verwachten met het
Lissabon thema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten