dinsdag 31 december 2013

YuouTubeHOP December 2013 - Christmas layout 1


ENG: Hello everyone,
The YouTubeLayoutHop (YTLH©) is a monthly event on YouTube. The purpose of this event is to bring back, encourage and revive the layout making on youtube. I participate for 

the 6th and last time THIS year and wanted to show you how to incorporate some
memorabilia from a trip. This time ScrapbookCirkle is our sponsor; so if you want
a chance to win a price, check out every video and comment :). The videos 1. Sam
2. Becca, 3. Christine, 4. Beatriz5. Fitty6. Jan and 7. Ellen (me)


NL: Hallo iedereen,
De YouTubeLayoutHop (YTLH©) is een maandelijkse gebeurtenis op YouTube.
De bedoeling 
is om personen e motiveren en herwaarderen om layouts te
maken op YouTube. Ik neem voor de 
6de en laatste keer
mee althans dit jaar. Deze keer wou ik jullie laten zien hoe ik 
spulletjes van
op reis 
in mijn layout stop. Deze keer is ScrapbookCirkle onze sponor; als je
kans wil maken op een prijs, is het debedoeling dat je elke video bekijkt en hierop een 
reactie achter laat :). The video's: 1. Sam, 2. Becca,
3. 
Christine, 4. Beatriz5. Fitty6. Jan en 7. Ellen (ik)

Happy NewYear!!
Gelukkig nieuwjaar!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten