zaterdag 1 februari 2014

Circles


ENG: My Exams are finally over!!! So I spend my first hours on scrapbooking and
very soon I'll be making a city trip YAY!  Today Alice and I made a video for
the snl design team. Our challenge for today is using circles.
I hope you check out our videos:
1. Alice <<CLICK HERE>>
2.  My video <<CLICK HERE>>


NL: Mijn Examens zijn eindelijk gedaan!!! Natuurlijk spendeerde ik dan ook mijn
eerste uurtjes aan scrapbooking en heel binnenkort ga ik op city trip HIPHOI!
Vandaag hebben Alice en ik een video voor jullie in petto voor de snl design team.
Ons doel voor vandaag is om cirkles te gebruiken. Hopelijk vinden jullie de filmpjes leuk:
1. Alice <<CLICK HERE>>
2.  Mijn video <<CLICK HERE>>

3 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    wat leuk dat jij effies op mijn blog langs kwam. Jou werk is ook top, erg mooie layouts maak je. ik heb je op mijn blog gezet tussen de favorieten dan kan ik goed zien wanneer jij weer iets moois op je blog zet.
    fijn weekend
    gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Ellen!
    euh.. facebookberichtje? Ik denk dat 'k ofwel iets gemist heb ofwel 't niet doorgekomen is.. Over wat ging 't ook alweer?
    Heb 'k je al gezegd dat 'k je banner super vind? Ik ben weer eens aan 't nadenken over iets nieuw, want 'k vind 't langs de ene kant veel te druk bij mij & langs de andere kant wil 'k dan met veel kleuren werken omdat m'n blog zo heet, haha. Nooit tevreden :p

    Knuff
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Ellen,

    wat leuk om je blog te leren kennen en je olifantenkaartje. Die zijn mooi he. Wat een leuk modelletje met al die cirkels, super leuk!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen