maandag 12 mei 2014

Rainy days on GR20 ~ Create Indie

ENG: This page spread is one from the hiking tour on the GR20 (Corse 2012). Although we had only rain, I adore this trip to the bone!! Time to make a page for it with coordinating stamps (watch the process video here) :).

NL: Deze twee pagina's presenteren de trektocht op de GR20 (Corsica 2012). Ook al hadden we bijna heel onze trip regen, het blijft één van de trips die ik nooit zal vergeten!! Tijd om er een layout van te maken met coördinerende stempels (bekijk de proces video hier)  :).
 
ENG: I'm so in love with wood veneers lately and these cute cloud stamps from Create indie fit perfect on them!! The last time I did something like this, I stamped on the wood veneer, now I've used embossing powder. I was scared burning my wood veneer, but I had no problems at all. I like it!

NL: Ik hou de laatste tijd erg veel van wood veneers en deze schattige wolk-stempels van Create Indie passen er juist op. De laatste keer dat je mij zoiets zag doen, stempelde ik op de wood veneer, deze keer gebruikte ik reliëfpoeder. Ik had wel een beetje angst om het houten figuurtje te verbranden, maar ik heb er helemaal geen problemen mee gehad. I like it!
ENG: The next and last Create Indie project will be one with the "thank you" stamp set. You can see it next Monday, I hope you then!

NL: Het volgende en laatste Create Indie project zal er ééntje zijn met de "thank you" stempel set. Je kan het volgende maandag om mijn blog vinden, ik hoop je dan te zien!
 Supplies:

5 opmerkingen:

  1. I love how this stamp looks embossed. This page came out so great! Great job utilizing the stamp set, Ellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great layout Ellen and yes you do look like you are really enjoying it, even though it is raining (and you are wet LOL). Loooove the wood veneer; I must try embossing

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Wat is dit weer een toppertje. Ik vind al die houten leuke kleine extra's ook gaaf op een lo. William heeft voor mij met strijkkralen embellishment gemaakt. Vond ik zo lief van hem. Moet ik ook maar eens gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute - those wood veneer are super sweet :)

    BeantwoordenVerwijderen