zaterdag 31 mei 2014

YouTube Layout Hop

 ENG: As you know I sometimes play along with the YouTube Layout Hop. Today it's the 31st of May so you know what that means; I'm joining their hop again! The fact that they celebrate their existence (for 3 years) is special this edition. Instead of 1 sponsor there are 3 today (YAY)! If you want to have a chance to win something you have to hop on over on every video and leave a sweet comment. In the picture is a sneaky peak of my layout, see all the video's if you click on the names: Sam, An'Jenic,Christine, Ellen (ME), Gina, Fitty, Vicki, Roni, KatElisha

NL: Zoals jullie weten speel ik soms mee met de YouTube Layout Hop. Vandaag is het 31 mei, zo dus jullie weten wat dat betekend; ik doe weer mee! Het feit dat ze deze keer hun bestaan (3 jaar) vieren is speciaal is deze editie. In plaats van 1 sponsors zijn er 3 vandaag (YAY)! Als je een kans wil maken om iets te winnen moet je verder hoppen naar elke video en een leuke reactie bij iedereen achterlaten. In deze foto zie je alvast een sneaky peak van mijn layout, bekijk alle filmpjes door op de namen te klikken:Sam, An'Jenic,Christine, Ellen (ME), Gina, Fitty, Vicki, Roni, KatElisha

ENG: Another funny surprise was this:

NL: nog een leuke ontdekking was dit:
                    
ENG: I was very surprised to see a card I made on the 'Some Odd Girl' blog previous week :). I never thought I would be on the spotlight. & on top of that I'm the 3rd person on the top 3 from the May skech challege from 'Life Paper Scrapbook' YAY. Please check out the blogpost's <<here & here>>. 

 NL: Ik was enorm verrast toen ik mijn kaartje vorige week op de 'Some odd Girl' blog zag vorige week :). Ik had nooit gedacht dat ik hun spotlight zou halen. Daar bovenop ben ik ook de 3de van de top 3 Skech Challenge van 'Life Paper Sckrabook' in mei YAY!.  Check de blogberichtjes uit <<here & here>>.


I hope you enjoy the weekend.
Ik hoop dat je van jullie weekend genieten.

2 opmerkingen:

  1. Je sneak ziet er alvast erg leuk uit, Ellen.
    En gefeliciteerd...je kaart in de spotlights en je layout met een top 3 notering. Super goed van je!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    ben even niet in blogland geweest en dan mis je toch weer een hele boel. wat heb je het allemaal weer super . mens mens mens wat ben je er toch druk mee. nou ik snap best dat ze jou ertussen uit hebben gehaald . ik vind je sneak er leuk uit zien.
    de stempel die ik op mijn lo heb gebruikt is van Creative Expressions " bubbels ' dat wilde je nog even weten dus bij deze.
    nou lieverd doe je best op you tube en je kunt het.

    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen