zaterdag 23 augustus 2014

How's the wheater - interactive card/secret message

MSS
ENG: YES! Today is the release day of the "How is the weather" stamp set from My Style Stamps; so time to show you my second project of this month. This time I changed it up; I show you how you can use this project life stamp set  also for making cards. It's a little bit of a special card; it's an interactive one.

NL: JAA! Vandaag komt de  "How is the weather" stempel set van My Style Stamps uit!! Jammer dat deze online niet te bestellen voor de Benelux. Als je toch geïnteresseerd bent, laat me iets weten, dan geef ik een seintje aan de eigenaars. Deze keer gaf ik geef ik er een twist aan; ik toon hoe je met deze project life stempels ook een leuk kaartje kan maken. Het is een beetje specialer, omdat het een verborgen tekst heeft.
MSS
ENG: I don't have a silhouette cameo or dies for making this card, but my inspiration came from a video that uses this machine. So if you are interesting to make such card yourself, you can find on Angela Fehr her YouTube channel.

NL: Ik heb geen silhouette cameo of een snijmal om zulke kaartjes te maken, maar ik was wel geïnspireerd door een video van een vrouw die het wel heeft. Als jullie interesse hebben om ook zo'n kaartje te maken, verwijs ik jullie graag door naar Angela Fehr haar YouTube kanaal.

I hope you are inspired today, please let me know if you make a slider card! :)
Hopelijk zijn jullie geïnspireerd! & Laat alsjeblieft ook iets weten als je zo'n kaartje maakt :)


SUPPLIES:

2 opmerkingen: