vrijdag 19 september 2014

Halloween card

MSS
ENG: Hi!! I know I put this blog post a little later than normal, but I was camping with a friend and my boyfriend. We had an awesome time and the weather was great! When I came back I had some inspiration from the beautiful stars at night when we were sitting on the fire. I made a card with too stamp sets from My Style Stamps (Frightfully Delightful  and How's the weather).

NL: Hey! Ik weet dat ik deze blogpost een beetje later stuur dan normaal, maar ik was aan het kamperen met een vriend en mijn liefje. We hadden een super leuke tijd en het weer was prachtig! Toen ik terug kwam had ik meteen inspiratie door de mooie sterrenhemel die we zagen tijdens het kampvuur. Met dit in mij hoofd heb ik een kaartje gemaakt  met twee stempels-sets van My Style Stamps (Frightfully Delightful  and How's the weather).
ENG: See how I made this card on the video. & be sure to check the My Style Stamps blog there is a 40% sale going on till Sunday if you use the code CLEARANCE.

NL: Zie hoe ik dit kaartje maak op de video. Als jullie interesse hebben in deze stempels laat zeker iets weten, ik kan de eigenares altijd vragen naar een uitbreiding van de landen.


ENG: A few pictures made while we where camping.
NL: Een paar foto's die ik trok tijdens het kamperen


SUPPLIES:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten