zondag 12 oktober 2014

One layer card

ENG: I had a stressful week, due to problems with officially secure my subject for my master's thesis. Luckily, that problem is solved, & that allowed me to make some cards. When I saw a the card challenge on the Cards&Scrap blog, I had to join. You had to make a "one layer card". Since I had never done this, I had to try out :)

NL: Ik had een stressvolle week, door problemen met het officieel vastleggen van mijn onderwerp voor mijn mastersproef. Gelukkig is dat probleem opgelost en dat liet me toe om terug wat kaarten te maken. Toen ik de kaart uitdaging op de Cards&Scrap blog zag, moest ik mee doen. Je moest een "one layer kaart" maken. Aangezien ik dit nog nooit had gedaan, moest ik het eens uitproberen.

ENG: The first card is totally inspired by a card by Kristina Werner (click here to see the card). I also promised someone from the Some Odd Girl Facebook group  to show, how I used the stamp "Princess Tia" to mimic the cartoon figure "Frozen", so that's what I did here.

NL: De eerste kaart is helemaal geïnspireerd door een kaartje van Kristina Werner (klik hier om het kaartje te zien). Daarnaast had ik ook iemand van de Some Odd Girl Facebook groep belooft om te tonen hoe ik de "Princess Tia" stempel gebruikte om het tekenfilm figuur "Frozen" na te bootsen, dus dat deed ik hier.

ENG: The first card inspired me to make a background. So that's what I did here for this masculine birthday card. I used a lot stamps (see photo) and splatterde some ink as well. Then I attached the circle with some rope and then it was done.

NL: Het eerste kaartje inspireerde me om zelf eens een achtergrond te stempelen. Zo gedacht zo gedaan voor dit mannelijk verjaardagskaartje. Ik gebruikte hiervoor heel wat stempels (zie foto) en splatterde wat inkt ook. Daarna bevestigde ik de cirkel met een touw en dan was het klaar.


On to a less stressful week!
Op naar een minder stressvolle week!

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes heb je gemaakt en gezellig
    dat je meedoet met Cards en Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij wil Boyfriendnieuws, wel euh.. Wat moet 'k vertellen? :p We doen 't vooral slowdown eigenlijk.. Voor mij is 't m'n 1ste relatie. Maar de reacties zijn van iedereen wel zeer positief, zelfs mijn oma vind 't dik oké :D Gisteren voor de 1ste keer bij z'n ouders geweest. Z'n pa kende 'k al, maar z'n ma niet. 't Is heel goed meegevallen :) Vraag gerust wat je nog allemaal wil weten ;)

    Knuff
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the stamped base on the frog card, looks wonderful and your coloring on both looks amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are so adorable, ur coloring skills are amazing !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These are super cute! Love how you made her into the Frozen character - very clever! Thanks for joining our Linky Party at Some Odd Girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn 2 prachtige kaarten! Vooral die lichtblauwe achtergrond vind ik super!
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scraps!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze echt geweldig Ellen!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen