zaterdag 18 oktober 2014

"Embellish-me"


ENG: This weekend I'm playing along with the super challenge Cards&Scrap. This time it is the intention that you make your own embellishments for two matching projects. I made a birthday card and a layout, might be fun to give as a pressent together

NL: Dit weekend doe ik weer mee met de super uitdaging van Cards&Scrap. Deze keer is het de bedoeling dat je zelf je embellishments maakt voor twee bij elkaar passende projecten. Ik maakte een verjaardagskaartje en daarbij passende layout, misschien leuk om als cadeautje samen af te geven?
 ENG: As you know, I love making my own embellishments!! I started by cutting out two dies, then I colored two stamps with similar colors. In this way, the embellishments fit more together. Next, I used yarn with different colors and I put the stamps on pop dot's. & Then they are ready to be used. You can do both jobs more detailed view in my gallery (http://www.studiocalico.com/users/Ellen%20H.)

NL: Zoals jullie weten is zelf embellishments maken iets dat op mijn lijf geschreven!! Ik startte met het uitsnijden van twee snijmallen, daarna kleurde ik twee toffe stempels in met ongeveer dezelfde kleuren. Op deze manier passen de embellishments nog meer samen. Vervolgens gebruikte ik garen met verschillende kleuren en zette ik de stempels op pop dot's. & dan zijn ze klaar om gebruikt te worden. Je kan beide werkjes meer gedetailleerd bekijken op in mijn foto galerij (http://www.studiocalico.com/users/Ellen%20H.)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Images came from: www.pngimg.com, www.tinymonsters.wikia.com, www.animalonesies.net and www.someoddgirlblog.com
ENG: I love to also show you my new and last idea for the Digi Me contest from Some Odd Girl;
I had so much fun coloring Lion Tobie that it inspired me to make carnival mood board.

NL: Ik wil jullie graag ook mijn nieuwe en laatste idee voor de Digi Me wedstrijd van Some Odd GirlIk had zo veel plezier om Lion Tobie in te kleuren, dat inspireerde me om een carnaval mood board maken.

Enjoy your weekend
Prettig weekend!

1 opmerking:

  1. Oh my, how sweet! Thanks for joining us at Some Odd Girl for October's Linky Party!

    BeantwoordenVerwijderen