zondag 7 december 2014

Gift Wrapping

MSS
ENG: This weekend I show you my 3rd project with Novembers' month new stamps from My Style Stamps. The stamps have been released, so they are in the store now (Tangled & Snow One Like You). In the video below you can see how I made it, enjoy watching.
NL: Dit weekend toon ik jullie mijn 3e project met de nieuwe stempels van My Style Stamps van de maand november. Deze stempels zijn ondertusse vrijgegeven, dus ze liggen in de winkel (Tangled & Snow One Like You). In de video hieronder kun je zien hoe ik het gemaakte, genieten ervan.

ENG: If you are interested to be part of the team, there is still a Design Team Call: click here to see what you have to do for it.
NL: Als je geïnteresseerd bent om ook lid te zijn van het design team; er is nog steeds een Design Team Call: klik hier om te zien wat je hiervoor moet doen.

ENG: Saint Nicolas has been here this weekend, that means it's time to decorate our house and prepare us for Christmas, something we will do next week. What are your plans?
NL: Sinterklaas is dit weekend hier geweest, dat betekent dat het tijd is om ons huis te decoreren en ons voor te bereiden op de kerstdagen; iets wat we volgende week zullen doen. Wat zijn jullie plannen ?




SUPPLIES:

2 opmerkingen:

  1. Leuk filmpje Ellen. Ik heb zelf ook al geexperimenteerd met die kroonkurken en glossy accents een tijdje geleden. Leuk om te doen. Ook bedankt voor je reactie de vorige keer, ik kan er zeker wat mee doen! Ook deze creatie vind ik weer knap! Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a sweet gift wrap, fab coloring of the images too

    BeantwoordenVerwijderen