woensdag 25 maart 2015

Crafting with my Sister in law

hipster pets
 This post is a little bit different, previous Friday I had a creative moment with my sister in law, Britt. She is super interested in my hobby, so I invited her to make some cards. On this picture you can see her first card. This card is inspired by a birthday stand up card I made for LiaStampz. I really think she did great, for a first time. Deze post is een beetje anders, vorige vrijdag heb ik met mijn schoonzus/Britt een creatief momentje gehad. Ze is super geïnteresseerd in mijn hobby, dus nodigde ik haar eindelijk eens uit om eens wat kaartjes te maken. Op deze foto zie je haar eerste kaartje. Deze kaart is geïnspireerd op een stand-up verjaardagskaartje die ik maakte voor LiaStampz. Ik vind het echt een mooi kaartje van Britt, zeker voor een eerste keer!


 These two cards we used the same inspiration. Left is the card Britt made and the other one is mine. For me it was the first time to create with some else. I really loved the time we spent together and I loved to see her works! Voor deze twee kaartjes gebruikte we dezelfde inspiratie. Aan de linker kant zie je het kaartje van Britt en de andere kant is het kaartje van mij. Het was voor mij de eerste keer dat ik met iemand anders aan de tafel zat om te creëren, ik had er dan ook super veel plezier in! Ik had er trouwens ook super veel plezier in om het eindresultaat van ons beide te zien.

This is a picture we made at the end; bye bye. Deze foto maakte we op het einde van de dag.

4 opmerkingen:

  1. Oh how fun!! I love how you two played around together, and your cards are beautiful! I'd love to do this with my sister... unfortunately she's not into card making. :)
    Hugs,
    Nina :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig om zo samen aan de freubel te gaan. Leuke kaarten hebben jullie ook gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really cute cards Ellen......how fun creating with your sister in law! Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really cute cards Ellen......how fun creating with your sister in law! Have a great weekend!

    BeantwoordenVerwijderen