maandag 16 maart 2015

I'm back!!

Sage
  Peekaboo, I am finally back. I did not want to make it public, but I spent a month in Thailand. This morning I arrived and what was that an adjustment; the weather was so cold 1 ° C (while it was 35°c in Thailand haha). It was an incredibly fun trip (of course the pictures and the stories will follow soon). Kiekeboe, hier ben ik eindelijk weer. Ik heb het niet zo publiek willen maken, maar ik ben een maand naar Thailand geweest. Vanmorgen ben ik aangekomen en wat was dat een aanpassing, zou koud weer hier 1°c (terwijl het de laatste dag in Thailand 35°c was haha). Het was een ongelofelijk leuke reis (natuurlijk volgen de foto's en de verhalen nog).

Sage
I just wanted to let you know I'm back and show that with some pictures of a card I made with The Greeting Farm (Super Secret Stamp Club - Sage) and joined the Anya, Oddies and Others challenge. See you on Sunday! Ik wilde alleen laten weten dat ik helemaal terug ben met enkele foto's van een kaartje met de The Greeting Farm (Super Secret Stamp Club - Sage) en ik nam hiermee deel aan de Anya, Oddies and Others uitdaging. Tot zondag!

7 opmerkingen:

  1. jeej..je bent er weer
    leuk afbeelding,schattig kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi hoi

    wat gaaf
    dat zal vast een mooie vakantie zijn geweest, en je hebt vast heeeeeeeeeeeeeeeel veel foto's gemaakt.
    dus weer veel scrapmateriaal. ik ben benieuwd wat voor moois je weer gaat maken.
    fijne avond

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is adorable Ellen! I totally love the purple and yellow color combo and the girl on the card is so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk al uit naar de verhalen en de foto's! Thailand staat ook hoog op mijn bucketlist dus als daar blogs van komen ga ik die met alle plezier compleet van onder tot boven en andersom lezen :) x.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welcome Back Ellen.....can't wait to hear all about your trip wow Thailand...WOW!!
    Your card is so cute OMG girl you really did an amazing coloring job too. Your little girl is so adorable.
    Well take it easy settling back in. Have a great day and week. YOU so ROCK!! Did miss you!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart weer Ellen! Zo mooi die kleuren en stempel. Het zal ongetwijfeld een mooie Thaise reis geweest zijn. Vanmorgen was het idd erg koud, maar het weer overdag was toch schitterend alvast. De eerste echte lentedag. Ik kijk uit naar je verhaal. Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welcome back Ellen, so glad to "see" you again !!! Waw, Thaïland, a great adventure, looking forward to seeing your pictures and reading your stories !! Your card is wonderful, love these colours and love this brand !! Have a great w.e., bye !!!! Bisous de France !!!

    BeantwoordenVerwijderen