maandag 27 juli 2015

Spring Fling

Hello hello hello!!! It's time to share another card today. I made this card with the "Spring Fling" stamp set from My Style Stamps. These birds are so cute; I needed to make a cute card with them. I started with the background, that's made with distress ink and a little sprinkling water over it (that gives the card this dreamy look). After that I stamped out the rest of the images and made my little scene; it was a quick and easy card.   *Hallo hallo hallo!!! Het is tijd om vandaag nog een kaart te delen. Ik maakte deze kaart met de "Spring Fling" stempel set van My Style Stamps. Deze vogels zijn zo schattig, dus moest ik een leuke kaart  maken met hen. Ik ben begonnen met de achtergrond, dat is gemaakt met distress inkt en ook door er een beetje water over te sprenkelen (dat geeft de kaart die dromerige look). Daarna heb ik de rest van de beelden gestempeld en maakte mijn kleine scene; Het was een snelle en eenvoudige kaart.
ps. I'm super busy for school lately. I need to write my Masterthesis, and time is limited (I got only 3 weeks left). I have a lot stress for it, because it's just not my thing "writing"; so please cross your fingers for me :).     *ps. Ik ben super druk bezig voor school de laatste tijd. Ik moet mijn Masterthesis afschrijven, en de tijd is beperkt (ik heb enkel nog 3 weken). Hiervoor heb ik eveneens super veel stress, want het is gewoon niet mijn ding "schrijven"; dus allemaal een kaarsje branden voor mij :).

2 opmerkingen:

  1. too cute Ellen!!! I love the fun birds, they are just so sweet. And the yellow tones are SO HAPPY! You did an amazing job on this card Girl!!! Hugs, Nina :) xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hehehe toooo cute! look at the cloud! haha love it!

    BeantwoordenVerwijderen