maandag 7 december 2015

Crafty Be's Bloghop Winners!!

Ondertussen is de bloghop al een week beëindigd. We vonden het allemaal super fijn om jullie berichtjes te lezen, zo leuk zelfs dat er gedacht word om de hop nog een keertje over te doen...    *The bloghop has ended a week ago. We found it very nice to read your messages, even so much that we're thinking to do the hop again in the future...

Maar hier komt het spannende deel dan; het is tijd om de winnaars bekend te maken!! Elke winnaar is gekozen met behulp van random.org en werd vervolgens al door ons per mail gecontacteerd. Zijn jullie er klaar voor?     *But here we go to the exciting part; it's time to announce the winners!! Each winner is selected using random.org and then was already contacted by us via email. Are you ready?

Winnaar 1: Nele wint de cadeaubon van €20 bij Els Brigé.    
Winnaar 2:  Mariken wint de cadeaubon van €25 bij Cart'n Scrap Art.
Winnaar 3: Marleen wint de verrassingsprijs van Crafts & Things.
    * Winner 1: Nele won a gift card from € 20 Els Brigé.
Winner
2:
Mariken won a gift certificate for € 25 at Cart'n Scrap Art.
Winner
3: Marleen won the surprise price of
Crafts & Things.

Gefeliciteerd winnaars en veel plezier met jullie prijs!!    * Congratulations winners and have fun with your prize!!

Graag wil ik ook een denkbeeldig, maar groot applaus voor onze hop deelnemers, ik vond jullie werkjes prachtig!! & natuurlijk wil ik al onze sponsors hartelijk bedanken!!     *I would also like an imaginary but big applause for our hop participants, I found your cards wonderful!! And of course I want to thank all our sponsors!!
 

2 opmerkingen:

  1. Dat is een mooi bericht !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor de organisatie van de leuke bloghop - die meteen nog extra leuk is geworden dankzij de prijs die ik gewonnen heb. Ik heb er al leuke stempeltjes mee gekocht en de eerste kaartjes zijn in de maak. Binnenkort toon ik ze op mijn blog (als de kaartjes bij de bestemmelingen zijn geraakt).

    BeantwoordenVerwijderen