donderdag 10 november 2016

SOG Release: Day 4

Hello!! We're on day 4 of this month's Some Odd Girl review week. The design team and I focus on the new "Selfie" digital image.                  * Hallo!! We zijn op dag 4 van de Some Odd Girl review week van deze maand. De design team leden en ik focussen op de nieuwe "Selfie" digitale afbeelding.

I didn't make a card for this image today. I was a little sick when I prepared my works for this week. Still I wanted to show you her because, as you can see, you can cut the other part from it. Than you got 2 digi's in one!                  * Ik maakte deze keer geen kaart met deze afbeelding. Ik was een beetje ziek toen ik mijn voorbereidingen deed. Toch wil ik jullie haar tonen omdat, zoals je kan zien, je de afbeeldingen kan afsnijden. Zo heb je 2 in één afbeelding!


Be sure to check the Some Odd Girl blog to see more inspiration!                  * Bekijk zeker de Some Odd Girl blog voor meer inspiratie!
http://www.someoddgirl.com/collections/new/products/mae-and-kaylee-selfie

1 opmerking: