woensdag 24 mei 2017

Gift bag + Winner Announcement

Hello crafty people, today I have a little bag for you as sneak peek for what's coming on Friday and of course the winner form the "Stamped Around The World - Blog Hop".               * Hallo knutselmaatjes, vandaag heb ik een klein zakje voor je als sneak peek voor wat er vrijdag komt en natuurlijk ook de winnaar de "Stamped Around The World - Blog Hop". 

This little bag is made with the pretty "Peony Flower" die from Whimsy Stamps. I used felt and a pretty enamel dot for the middle of the flower. I'm in love this flower and Friday more with this die.               * Het klein zakje is gemaakt met de mooie "Peony Flower" stanzen van Whimsy Stamps. Ik gebruikte vilt en een mooie emamel-stip voor het midden van de bloem. Ik ben verliefd op deze bloem en vrijdag meer met deze dies.

Now it's time to announce the winner. First of all I want to thank every one of you, I think its super lovely to see all these sweet comments!!! Yesterday I used Random.org to pick the winner and the winner is *drumrolls*...               * Nu is het tijd om de winnaar aan te kondigen. Allereerst wil ik iedereen bedanken, ik vind het super leuk om al deze lieve reacties te zien !!! Gisteren heb ik Random.org gebruikt om de winnaar te kiezen en de winnaar is * trommelgeroffel *...
Hussena I will try to contact to, so you can give me your address. You can still comment on the  blog hop list till May 27 to get a chance to win Maria's price. I would also like to wish everyone a lot of fun today.               * Hussena Ik zal contact opnemen met, zodat jij mij je adres kan geven. Je kan nog steeds een berichtje achterlaten op de gehele blog hop lijst tot 27 maart om een kans te hebben op Maria haar prijs. Verder wil ik iedereen nog veel plezier wensen voor vandaag.

https://whimsystamps.com/products/peony-flower-die https://whimsystamps.com/products/new-summer-breeze-enamel-dots

3 opmerkingen:

  1. Hussena gefeliciteerd en Ellen wat is dit een leuk zakje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your bag is so gorgeous, love those felt flowers. I'm so excited to have won!!! Thank you so much, Ellen. ❤

    BeantwoordenVerwijderen