dinsdag 26 januari 2021

Baby DIY Series: Interactive Card

Hey everyone!! Today I have great news. As you can read in the title, I have a baby series ready. On a few moments during the year I will show baby cards, gifts, decorations, etc,... on my blog. In my circle of friends there are at least 4 babies on the way. This blog post shows already a card that I made for a child who was born in October last year. In the coming weeks I will shown a diaper cake and big sister gift.                      * Hey iedereen!! Vandaag heb ik leuk nieuws. Zoals je in de titel kan lezen, heb ik een baby serie klaar staan. Ik zal met periodes leuke baby kaartjes, cadeautjes, decoratie etc,.. tonen op mijn blog. In mijn vriendenkring zijn er zeker 4 baby'tjes op komst. Deze blog post, toont alvast een kaartje dat ik maakte voor een kindje dat vorig jaar in oktober al geboren is. In de volgende weken zullen jullie nog een pampertaart en een grote zussenpakje te zien krijgen.


I made an interactive card with the "Magic Iris" and "Magic Iris Camera Add-On" from Lawn Fawn. Then I decorate it with some sets from Hello Bluebird Design.                      * Ik maakte een interactief kaartje met de "Magic Iris" en "Magic Iris Camera Add-On" van Lawn Fawn. Vervolgens versierde ik het met enkele sets van Hello Bluebird Design.


I love how this card turned out! Hopefully you look forward to the rest of the series.                      * Ik vind het geweldig hoe dit kaartje eruit ziet! Hopelijk kijken jullie uit naar de rest van de serie.

 

1 opmerking: