vrijdag 22 oktober 2021

How To Get Inspiration


Hi everyone!! Today I like to share a card I made for Newton's Nook Design.                       * Hallo iedereen!! Vandaag deel ik graag een kaart die ik heb gemaakt voor Newton's Nook Design.


I just love the "Prehistoric Christmas" stamp set and somehow it made me think of little scene's you can find sometimes in history musea. So I tried to make 3 little scenes with a name plate at the bottom, just like you see in a museum.                       * Ik ben dol op de "Prehistoric Christmas" stampel set en op de een of andere manier deed het me denken aan kleine scènes die je soms in historische musea kunt vinden. Ik probeerde daarom 3 kleine taferelen te maken met onderaan een naamplaatje, net zoals je dat in een museum ziet.



I think it's so funny where inspiration sometimes can comes from.                       * Ik vind het zo grappig waar inspiratie soms vandaan kan komen.


     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten