woensdag 26 januari 2022

Valentine Kisses

Hello!! Today I have a Valentine's project ready for you. Here I used the "Valentine Kisses" stamp and die from Jocelijne Design.                       * Hallo!! Vandaag heb ik voor jullie een Valentijnsprojectje klaar staan. Hiervoor maakte ik gebruik van de "Valentine Kisses" stempel en snijmal van Jocelijne Design.


I thought it would be fun to make tags for Valentine's Day, to honor some of my colleagues' friends.                       * Ik dacht dat het wel leuk was om tags te maken voor Valentijn, om enkele vrienden of collega's eens in de bloemetjes te zetten.

For my tags I used the same colors; blue, gray, red and white. I also colored the stamps with about the same colors (I used Zig Clean Color Real Brush markers). This will make sure that the tag fits nicely together.                       * Voor mijn tags gebruikte ik dezelfde kleuren; blauw, grijs, rood en wit. Ook de stempels kleurde ik met ongeveer de zelfde kleuren (ik gebruikte Zig Clean Color Real Brush stiften). Dit zorg ervoor dat de tag mooi samen passen. 

They end up making a nice threesome.                       * Ze vormen uiteindelijk een mooi triootje.


 

1 opmerking: