vrijdag 10 juni 2022

Dad's BBQ Birthday


Today I have a post for Newton's Nook DesignsBefore I started I did lay out all my food stamps. Suddenly this layout came true my mind.                       * Vandaag heb ik een post voor Newton's Nook Designs. Voordat ik begon heb ik al mijn food stempels voor mij uitgelegd. Plotseling kwam deze lay-out uit mijn hoofd. 


I colored all elements with Copic markers. As last step I did make the background. Instead of using yellow I tried something new for the Sunscape Stencil. & secretly I love the blue lines in the background. It’s so fun to combine a lot of BBQ stamp sets.                       * Het is leuk om veel BBQ-stempelsets te combineren. Ik heb alle elementen ingekleurd met Copic markers. Als laatste stap heb ik de achtergrond gemaakt. In plaats van geel te gebruiken heb ik iets nieuws geprobeerd voor de Sunscape Stencil. & stiekem ben ik dol op de blauwe lijnen op de achtergrond. 


       

Geen opmerkingen:

Een reactie posten