woensdag 10 augustus 2022

Zesty Lemon Gift Bag


Hello everyone! This weekend I made a video how to put together the bag from the "Gift Bag" dies from Jocelijne Design. Of course I want to show you today how I decorated the bag.                       * Hallo allemaal! Dit weekend maakte ik een filmpje hoe je het zakje van de "Gift Bag" snijmallen van Jocelijne Design in elkaar steekt. Natuurlijk wil ik jullie vandaag tonen hoe ik het zakje decoreerde.


I think this bag is one of the nicer projects I made for Jocelijne. The lemons look so nice with their faces. It's a sweet bag with all those colors, that makes me happy!                       * Dit zakje vind ik één van de leukere projecten die ik al maakte voor Jocelijne. De citroentjes zien er zo leuk uit met hun gezichtjes. Echt een zoet zakje met al die kleurtjes en dat maakt mij gelukkig! 


   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten