maandag 17 april 2023

Cute Sloth Bag


Happy Monday!! From now on I will bring each week some Monday Motivation with inspiration for Carlijn Design.                        * Vrolijke maandag!! Vanaf nu zal ik elke week wat Maandagse Motivatie met inspiratie brengen voor Carlijn Design.

Today I like to show the a little gift bag made with the three new die sets I showed last week. I made a lovely sloth ("Hugs-A-Lot" set) sleeping in an umbrella ("Rainy Days" set) and the bow is the butterfly from the "Garden Accessoires" set.                        Vandaag laat ik graag het kleine cadeauzakje zien dat is gemaakt met de drie nieuwe stanssets die ik vorige week heb laten zien. Ik heb een koddige luiaard ("Hugs-A-Lot"-set) gemaakt die in een paraplu slaapt ("Rainy Days"-set) en het strikje is de vlinder uit de "Garden Accessories"-set.


I think it's super adorable!! It's so lovely that Jocelijne is back, I'm a big fan of all the new sets; What is your favorite item of the release?                        * Ik vind het superschattig!! Het is zo fijn dat Jocelijne er weer is, ik ben een grote fan van alle nieuwe setjes; Wat is je favoriete item van de release?


      

1 opmerking: