maandag 1 mei 2023

Birthday Card With Hidden Message


Monday I bring you good vibes with a blog post made for Carlijn Design. If you have been following me for some time, you will also know that I like to make cards with an envelope. Today I went back to work on this.                        * Maandag breng ik jullie goeie vibes met een blogpost gemaakt voor Carlijn Design. Als jullie mij al enige tijd volgen zullen jullie ook weten dat ik graag kaartjes maak met een envelope. Vandaag ging ik hier terug mee aan de slag.


I made a birthday card with a hidden message in an envelope. The envelope is decorated with a monkey and a wax seal. Under the wax seal is a Velcro sticker, so that the recipient can open the envelope neatly.                        * Ik maakte een verjaardagskaartje met een verborgen boodschap in een enveloppe. De enveloppe kreeg een aapje en een waxzegel. Onder de waxzegel kleefde ik een Velcro/klittenband sticker, zodat de ontvanger de enveloppe netjes kan openen.  


A nice birthday message appears inside the envelope. When you open the card again, there is room to write your own message.                       * Binnenin de enveloppe verschijnt er een leuke verjaardagsboodschap. Als je de kaart dan weer opent is er plaats om je eigen boodschap neer te schrijven.

I love working with envelopes! Highly recommended to try it yourself.                       * Ik vind werken met envelopjes zo leuk! Echt een aanrader om het zelf ook een keertje te proberen.

 
         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten