maandag 15 mei 2023

Pretty Wax Seal Tags


Today I want to show you a tag I made with some of the products from Carlijn Design. As I showed already, she release a lot of fun wax products.                        * Vandaag wil ik jullie een tag laten zien die ik heb gemaakt met een aantal producten van Carlijn Design. Zoals ik al liet zien brengt ze veel leuke wax producten uit.

Here I used the Pearl wax colors with gold foil flakes. I added some pretty leaves and gold drops to finish the tag.                        * Hier heb ik de Pearl wax kleuren met goudfolie vlokken gebruikt. Met enkele mooie blaadjes en gouden druppels werkte ik de tag af.


Add a personal touch to any gift with these colourful gift tags!                        * Geef elk cadeau een persoonlijk tintje met deze kleurrijke cadeaulabels!

      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten