vrijdag 25 augustus 2023

Autumn Apple Card


Happy Friday!! Today I have a blog post for Newton's Nook Designs.                        * Fijne vrijdag!! Vandaag heb ik een blog post voor Newton's Nook Designs.


  1. I stated by cutting the card base, folding it and stamped the sentiment with white embossing powder (using a heat tool and versamark ink).                        * 1. Ik begon met het snijden van de kaartbasis en deze te vouwen en de tekst te stempelen met wit embossingpoeder (met behulp van een heattool en versamark-inkt).

  2. Next I did cut a few elements from the A7 Frames and banners. The inside rectangles I did cut twice. Once I did collared the first batch in a yellow orange. From the second batch hills.                        * 2. Vervolgens heb ik een aantal elementen met de A7 Frames en banners gesneden. De binnenste rechthoeken heb ik twee keer uitgesneden. De eerste rechthoeken heb ik in geeloranje verkleurt. De tweede gesneden rechthoeken kleurde ik bruin en sneed ik er heuvels uit.

  3. Next I did color all the illustration with my copic markers.                        * 3. Vervolgens heb ik de hele illustratie ingekleurd met mijn copic markers.
Red/Rood: R89, r39, R29, R27, R24
Light green/Licht groen: YG67, YG63, G29, 
Green/Groen: G09, G07, G05, G03, G02
Brown/Bruin: E37, E35, E33, E31
Dark brown/Donker bruin: E79,E47, E57
Blue/Blauw: BG13, BG11, BG10
White/Wit: E43, E41, E40
Pink/Roze: R21, R00
Yellow/Geel: YR16, Y38, Y35


I had so much fun using new ones with old stamps.                        * Ik had zoveel plezier om nieuwe met oude stempels te gebruiken.


 Be sure to check out the NND blog for more inspiration.                        * Bekijk zeker de NND blog voor meer inspiratie.


          

1 opmerking: