zaterdag 23 november 2013

Latest projects

ENG: My challenge is over, so time to make a new blog post. I'm almost done with my
 layouts from the trip to Rodos (in September). This is one of my latest layouts that
I made. 
I used the Crate Paper 'The Pier' and 'Magie Holmes' collection,
and one from Amy Tangerine. I love the bright colors.

NL: Mijn wedstrijdje is voorbij, tijd om een nieuwe blog post te maken. Ik heb
 bijna al mijn layouts gemaakt van de reis naar Rodos (van September). Dit is een
van de laatste layouts 
die ik maakte. Voor de layout maakte ik gebruik van de
  Crate Paper 'The Pier' en 'Magie Holmes' collectie en ook eentje van
 Amy Tangerine. Ik hou van de licht kleuren!

ENG: The layout was inspired by Shimelle Laine (of course). I took one
of the Glitter Girl lessons on Twopeas; I recommend it!


NL: De layout was geïnspireerd (natuurlijk) Shimelle Laine. Ik volg nu ook
 een van haar Glitter Girl lessen van Twopeas; een echte aanrader!


ENG: I also started my first mini album; I love this project. If you
want to see more, look at my twopeas-gallery.

NL: Ik ben ook begonnen met mijn eerste mini-album; een
super leuk project. Als je meer 
wil zien bekijk dan mijn twopeas-gallery.

2 opmerkingen: