maandag 7 oktober 2013

Giveaway: 100 YouTube Subbie Challenge


ENG: Hello everyone
I have very good news; I have 100 subscribers on my YouTube Channel.
That's the perfect moment to have a giveaway :) .

What is important if you want to play along with my challenge?
1. Be a subscriber/follower on my YouTube Channel and my blog (here on the right).
New subbies are welcome too.
2. It's international, but you have to be older than 18!
3. Make a creative project (mini-album, smash page, card, project life or scrapbook layout).
4. Use circles (it has to be more than 1 circle!). You can use my pinterestboard as
an inspiration (you don't have to!).
5. Use at least 3 different colors.
6. You have to share your link here on my blog (look below Inlinkz).
7. The deadline to submit your layout for this challenge is November 20 (2013).


NL: Hallo iedereen,
Ik heb heel goed nieuw; ik heb 100 geabonneerden op mijn YouTube kanaal.
Dat is dus het ideale moment voor een giveaway :).

Wat is er allemaal belangrijk als je wil meedoen aan deze giveaway?
1. Wees geabonneerd/een volger op zowel mijn YouTube kanaal als mijn blog (zie hier rechts).
Nieuwelingen zijn ook welkom.
2. Het is internationaal, maar je moet wel ouder zijn dan 18!
3. Maak een creatief project (een mini-album, smash pagina, kaartje,
project life of een scrapbook layout).
4. Gebruik cirkels op je project (dat is dus meer dan 1). Je kan
mijn Pinterestbord gebruiken als inspiratie (maar het moet niet!).
5. Gebruik ook minstens 3 verschillende kleuren.
6. Je moet je link naar je project hier op mijn blog doorgeven (zie hieronder Inlinkz).
7. De deadline om je deel te nemen aan deze challenge is 20 november (2013).


ENG: Grab some papers scissors and glue and play along
Nl: Neem papier, scharen en lijm en speel mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten