zaterdag 14 november 2015

More christmas cards

 
Hello sweeties!! Today I have not one but 2 Christmas Cards for you!!    *Hallo iedereen, vandaag heb ik 2 kerstkaarten voor jullie klaarstaan!!


 The first card is made with a few stamp set that I barely used (shame on me). That's why I really wanted to use it for a Christmas card. Further I tried to use the color scheme from the My Favorite things color challenge.       * Voor de eerste kaart werkte ik met stempels die ik al lang niet gebruikt heb (ik ben er beschaamt om).  Daarom wilde hen echt gebruiken, dus probeerde ik ze om te toveren tot een kerstkaart. Daarnaast had ik ook het kleurenpalet van de nieuwe uitdaging van My Favorite Things



With the second card I had a lot fun; I really wanted to make this scène for ages. The sneaky cat hihi I love him.    * Ik had super veel plezier met de tweede kaart. Zulke scene wilde ik al altijd maken; de kat als deugniet hihi, ik hou zoveel van hem.

I don't like to end with a unhappy announcement but, people from Paris or France you are in my thoughts. I'm speechless about what happened!         * Ik hou er niet van om met een trieste noot te eindigen, maar voor mensen uit Parijs of Frankrijk jullie zijn in mijn gedachten. Ik ben echt sprakeloos over de gebeurtenissen.
http://blog.markerpop.com/2015/11/16/markerpop-challenge-82-christmas/ http://www.cardchallenges.com/2015/11/mft-color-challenge-33.html http://www.cardchallenges.com/2015/11/wednesday-sketch-challenge-sketch-254.html

7 opmerkingen:

  1. Ohhhh wat zijn je kaarten geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. how sweet!!! No bunnies?!?!? Lovely cards!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn super leuk ! fan van ! Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh my goodness, both cards are absolutely ADORABLE!! Such cute scenes, and great job of combining stamp companies! Thanks for joining us over at MarkerPOP! for our Hanukkah/Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is adorable.. I love your coloring, so fun! Thanks for joining us at MarkerPop!

    BeantwoordenVerwijderen