vrijdag 28 april 2017

Condolences Card

Hello everyone! I could use the internet from a friend, so today I got a post for you made with Whimsy Stamps products. I had a lot nice comments on my "Sympathy" card (-click here- to see the card) and that's why I decided to make another card like that.               * Hallo iedereen! Ik kon gebruik maken het internet van een vriend, dus vandaag heb ik een post voor jullie klaarstaan gemaakt met Whimsy Stamps producten. Ik kreeg laatst zoveel veel leuke reacties op mijn "Sympathy" kaart (-klik hier - om de kaart te zien) en daarom wilde ik nog zo'n kaartje maken.

For this card I used almost the same items, but another color combination. As you can see it's black, blue and brown. I thought it's still nice for the theme of the card; bright, still it's a modest color combination. At the end I used the "Winter Wishes" enamel dots for the middle of the flowers.                * Voor deze kaart heb ik bijna dezelfde items gebruikt, maar een andere kleurencombinatie. Zoals je kan zien is het zwart, blauw en bruin. Ik dacht dat dat not steeds een leuke kleuren combinatie was is voor het thema van de kaart; Helder, maar toch nog steeds een bescheiden kleurencombinatie. Op het einde gebruikte ik de "Winter Wishes" enamel dots voor het midden van de bloemen.

If I got my internet back I will show you a video that explains how I made this card. Have a great weekend!               * Toen ik mijn internet terug kreeg, zal ik je een video laten zien die verklaart hoe ik deze kaart heb gemaakt. Nog een geweldig weekend toegewenst!

http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/simon-says-anything-goes-38/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten