Welcome to the kickoff of the Newton's Nook Design Release. We start this fun release with a "Classy Teachers" stamp set, because it's the perfect time to prepare cards for the new teachers in the beginning of the schoolyear. * Welkom op de aftrap van de Newton's Nook Design Release. We beginnen deze leuke release met de "Classy Teachers" stempel set, omdat het de perfecte tijd is om je kaartjes voor te bereiden voor nieuwe leraren aan het begin van het schooljaar.
Of course these two cards need a back to school theme. * Natuurlijk hebben deze twee kaarten een 'back to school' thema nodig.
The first card was created with typical school colors and a note paper. I love that Jennifer designed the messages so that they can fit in the chalk board. If you stamp the text with embossing power, it really give that fun look off chalk! * De eerste kaart is gemaakt met typische schoolkleuren en schrijfpapier. Ik vind het geweldig dat Jennifer de teksten zo heeft ontworpen zodat ze in het krijtbord passen. Als je de tekst met embossing poeder stempelt, geeft het echt die leuke look van krijt!
Here's how to win: Comment on the NND blog and Design Team blogs (see list below)! The winner will be chosen at random from the collective reveal posts. Make sure to check out each of their blogs and comment for your chance to win. You will not know which blog has been chosen so the more you comment on the better your chances are of winning! You have until Thursday August 16th at 9pm EST to comment -- winners will be announced on the blog post on Friday, August 17th. * Je kan als volgt winnen: reageer op de NND blog en Design Team-blogs (zie onderstaande lijst)! De winnaar wordt willekeurig gekozen uit alle berichten die jullie schreven. Zorg ervoor dat je alle blogs bekijkt en een berichtje neerschrijft om kans te hebben. Je weet niet welke blog is gekozen van deze hop, dus hoe meer je neerschrijft, hoe beter je kansen om te winnen! Je hebt tot vrijdag 17 aug. 3 uur 's morgens (Belgische tijdzone) om je berichtjes neer te schrijven - de winnaars worden op vrijdag 17 augustus bekend gemaakt op de NND blogpost.
Check out all the awesome Design Team Blogs below to enter: * Bekijk de leuke werkjes op alle Design Team blogs hieronder, om mee te doen:
Fabulous cards!! I really like the first one that looks like notebook paper!
BeantwoordenVerwijderenAwww!!! Super cute cards! Gorgeous background and details! Fabulous colours!!!
BeantwoordenVerwijderenYour cards are so adorable...I love that watercolor background on the second one! and you're right the tag die is PERFECT.
BeantwoordenVerwijderenSuch super cute cards!
BeantwoordenVerwijderenThanks for sharing...
Your card designs are lawya so fun to see. Love the notebook die with this cute set.
BeantwoordenVerwijderenCute teacher cards! What a fun set.
BeantwoordenVerwijderenLove both of your teacher cards!
BeantwoordenVerwijderenBoth of your cards are amazing! I love every detail and your coloring is fabulous! I especially love the polka dots and journal paper one! XX
BeantwoordenVerwijderenSuch inspiring cards, love your style!
BeantwoordenVerwijderenI love your coloring and the little twine and embellishments on the ripped out notepage one!
BeantwoordenVerwijderenFantastic cards! Beautiful designs and so perfectly executed.
BeantwoordenVerwijderenthose cards are suer nice!
BeantwoordenVerwijderenlove them!
Love your cards! :) Great job!
BeantwoordenVerwijderenI am a preschool teacher and love this set!
BeantwoordenVerwijderenYour pair of cards is absolutely lovely and would be perfect for teacher.
BeantwoordenVerwijderen[margessw(at)icloud(dot)com]
Darling cards. Any teacher will be
BeantwoordenVerwijderenthrilled to get one of these in the mail.
thanks for sharing
txmlhl(at)yahoo(dot)com
Love the colours on these fab cards with this great set. Thanks for the inspiration.
BeantwoordenVerwijderenSuch cute teacher cards! Love the bright primary colors & the designs!
BeantwoordenVerwijderenSo pretty and colorful!
BeantwoordenVerwijderenYour cards are simply the cutest! Love them!
BeantwoordenVerwijderen