maandag 18 februari 2019

The Two Of Us

Hi crafty friends, today I will show inspiration for the valentines theme-week from Els Brigé. For valentine we need a little more than just a card of course. That's why you can see some treats and coordinating card below.                 * Hallo creatieve vrienden, vandaag toon ik inspiratie van de Valentijns themaweek van Els Brigé. Voor valentijn hebben we natuurlijk iets meer nodig dan alleen een kaart. Daarom kan u hieronder wat lekkernijen en een passend kaartje zien.


For the inspiration week I started looking for an other color combination than the typical color red. I love the website "seeds" for this. Using a color website broadens your color combinations. For me it helps me to not always stick with the same colors.                 * Voor de inspiratieweek ben ik op zoek gegaan naar een alternatieve kleurencombinatie. Ik hou van de website "seeds" hiervoor. Het gebruik van een kleurenwebsite verbreedt uw kleurencombinaties. Voor mij helpt het me om niet altijd met dezelfde kleuren te blijven werken.


After I choose the color combination I started looking for the stamps. I knew immideately I wanted to use 'ik hou van jou' (= I love you in Dutch) from the "Jij en Ik" stamp set for the tag.                 * Nadat ik de kleurencombinatie had gekozen, ging ik op zoek naar de stempels. Ik wist meteen dat ik 'ik hou van jou' wilde gebruiken van de "Jij en Ik" stempel voor de tag


For the sentiment on the card I looked for similar font. I think it's so fun that a lot of the stamps can be combined with eachother so they are a perfect match. To give the card dimension I plased the pannel and the little sentiment stroke on 3D foam.                 * Voor de boodschap op de kaart zocht ik naar hetzelfde lettertype. Ik vind het zo fijn dat veel van de stempels een perfecte match zijn. Om de kaartdimensie te geven, plaatste ik het paneel en eveneens een kleine strook op 3D-schuim.



The smallest heart form the "knuffelkonijn" die set was perfect as finishing touch on both projects.                 * De kleinste hartjes stansz van de 'knuffelkonijn' set was perfect als een finishing touch op beide projecten.


That's it for today. I hope you enjoyed my project. Enjoy your stamping!!                 * Dat is het voor vandaag. Hopelijk genoot je van mijn project. Verder wens ik jullie veel stempelplezier!!

1 opmerking: