dinsdag 7 juli 2020

A Picnic In The Park


Hi, I'm with some fun things for an outdoor dinner! This time of the year with ice-cream, summer dresses, and warm yellow sunshine all screams for picnics in the park! I’m in a good mood when I see bright and cheery colors. That’s why I made a picnic set with the Electro Pop line from ThermOWeb                  * Hallo, vandaag toon ik enkele leuke dingen voor een uitje! Deze tijd van het jaar met ijsjes, zomerjurken en warme gele zonneschijn vraagt om te picknicken in het park! Ik heb een goed humeur als ik heldere en vrolijke kleuren zie. Daarom heb ik een picknickset gemaakt met de Electro Pop lijn van ThermOWeb.



I made a bag for cutlery, upcycled a drink bottle, and decorated a container full with tasty cookies. For these Items, I always used a mouse (made of flock) and iridescent letters. Also, some glitter gel was used.                  * Ik maakte een tas voor bestek, upcyclede een drinkfles en versierde een doosje vol met smakelijke koekjes. Voor deze items heb ik altijd een muis (gemaakt van Flock) en blinkende letters gebruikt. Er werd ook wat glittergel gebruikt.


On the ThermOWeb blog I will explain how I made the picnic set. Of course there are a lot more pictures on their blog too. Be sure to take a look if you like to see that.                  * Op de ThermOWeb blog zal ik uitleggen hoe ik de picknickset heb gemaakt. Natuurlijk staan ​​er nog veel meer foto's op hun blog. Neem dus zeker een kijkje als je dat leuk vindt.


As you can see I also used the Glitz Glitter Gel on different textures for the first time, such as wooden cutlery and Decofoil Flock! It's amazing how well it worked.                  * Zoals je kan zien heb ik ook voor het eerst de Glitz Glitter Gel op verschillende texturen gebruikt, zoals houten bestek en Decofoil Flock! Het is mangifiek hoe goed at dat lukte.


So for those who are currently blessed with beautiful weather and thinking of enjoying a little picnic or two, I’m hoping these craft ideas will come handy. Happy Picnicking!                   * Dus voor degenen die momenteel gezegend zijn met prachtig weer en denken aan een picknick of twee, zullen deze knutselideeĆ«n hopelijk dan van pas komen. Veel plezier alvast!

                                          


  

1 opmerking: