vrijdag 26 maart 2021

Slimline Hoppy Easter Cards and Treats with Deco Foil Flock


Hello, friends! Today I am sharing a fun Easter trio I made with flock and foil from ThermOWeb. I decided to make the easter card and handbag for a little girl in our family since we’re not able to see each other due to the pandemic.                         Hallo, vrienden! Vandaag deel ik een leuk paastrio dat ik heb gemaakt met flock en foil van ThermOWeb. Ik besloot een paaskaart en handtas te maken voor een klein meisje in onze familie, omdat we elkaar niet kunnen zien vanwege de pandemie.


I started with the card. On the ThermOWeb blog you can read and see step by step how I made all projects, so be sure to check that out!                         *  Zoals je op de foto kan zien begon ik met de kaart. Op de ThermOWeb blog kan je stap voor stap zien en lezen hoe ik alle projecten maakte, bezoek dus zeker ook hun blog!


A pretty Easter card deserves a suitable envelope. I made this with the again a Toner Card Front. Did you know that the Toner Card Fronts are now also available in kraft paper and in a Slimline size? Well they do and it's awesome!!                         Een mooie paaskaart verdient een passende envelop. De enveloppe maakte ik opnieuw met de Toner Card Fronts. Wist je dat de Toner Card Fronts nu ook verkrijgbaar zijn in kraftpapier en in een Slimline formaat? Nu ja, dat doen ze en het is geweldig!


Next I luxury easter handbag to give away some easter eggs.                         * Vervolgens ùaakte ik een luxe paas handtas om paaseieren in weg te geven.

Thank you so much for looking! Happy crafting!                         *  Heel erg bedankt om hier opnieuw te komen kijken! & Veel plezier met knutselen!

                  




1 opmerking: