donderdag 5 september 2013

The Squire 2013


ENG: The last day in Germany Davey and I visited an old castle. Unfortunately we
it was closed when we arrived, that's why we took a sneaky look at the castle ourselves.
NL: De laatste dag in Duitsland hebben Davey en ik een oud kasteel bezocht. Jammer 
genoeg was het gesloten toen we daar aankwamen, daarom beken we zelf het kasteel even.

ENG: For this layout I used (again) ispiration from Shimelle Laine
NL: Ook voor deze layout was ik weer geïnspireerd door Shimelle Laine
ENG: You can see how I made this layout at my YouTube channel :).
NL: Je kan zien hoe ik deze layout maak op mijn YouTube kanaal :).


ENG: I will post one other layout this week from Germany, so see you later!
NL: Ik zal nog mijn layout van Duitsland posten deze week, dus tot later!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten