woensdag 13 augustus 2014

A layout with Instax pictures


ENG:
It's Wednesday today, so time for a new blog post :). This is actually my first layout with some instax pictures (normally I just stuck them in an envelope). Anyway, I love how it turned out! These cute small embellishments, make the page just too cute!

NL: Het is woensdag vandaag, dus tijd voor een nieuwe blogpost :). Deze keer met een layout waarbij ik voor het eerst mijn instax foto's gebruik (normaal doe ik ze in een envelop). Ik vind hem best wel leuk zo, met al die kleine embellishments samen -zo schattig-.
ENG: & because I use my handwriting on this project I join the Card and Scrap challengeblog and with the August sketch challenge from life paper scrapbook. Be sure to check them out, these are two fun blogs! On the video you can see how I made this layout.. 

NL: & omdat ik mijn handschrift gebruik kan ik hiermee aan de Card and Scrap challengeblog mee doen en met de schets uitdaging van augustus van life paper scrapbook. Het zijn echt leuke blogs, jullie moeten ze ook maar eens bekijken :). Natuurlijk kunnen jullie in de video ook zien hoe ik deze layout maakte..

Enjoy the week!
Geniet nog van je week!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke layout, Ellen.
    En je layout kan zo mee doen bij de nieuwe scrapuitdaging van Cards & Scrap. Het thema is daar: 'verwerk een handgeschreven journaling op je creatie'!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke layout heb je gemaakt
    en mooi die journaling.
    Gezellig dat je meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je mee doet bij Cards & Scrap, Ellen. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great layout Ellen - as usual heehee. The page design is awesome. Hugs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk lay-out! Leuk dat je meedoet met de challenge van cards en scrap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf lootje heb je gemaakt Ellen.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf lootje zeg! Leuk onderwerp ook!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk lootje met een heel erg leuk onderwerp, gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen