zondag 3 augustus 2014

Let's pimp agenda's

 ENG: Maybe you don't know, but I've started my re-exams. Before all the nerdy stuff, I to show you how I pimped my agenda with some cute dividers. On the video below you can see how I made these dividers. I hope you will enjoy the video :).

NL: Misschien weten jullie het niet, maar ik ben alvast begonnen met de herexamens. Vooraleer ik dus begin met al die minder leuke leermomenten, zou ik jullie graag mijn 'gepimpte' agenda tonen. Ik maakte enkele schattige schudblaren voor in mijn agenda. In de video hieronder kunnen jullie zien hoe ik dat deed :).

ENG:  & Of course I love Some Odd Girl, so all of these stamps are from them. I used: Nutsy Kaylee, Gwen in Bloom, Hipster Mae & Umbrella Gwen. The last 2 are from a 'image-swap' with Sarah -THANK YOU!-

NL: Zoals jullie waarschijnlijk al weten, hou ik van Some Odd Girl, dus alle stempels die ik voor dit projectje gebruikte zijn van hen. Ik gebruikte;  Nutsy Kaylee: Gwen in Bloom, Hipster Mae & Umbrella Gwen. De laatste twee zijn van een 'stempel-swap' met Sarah -DANK JE WEL!-

Before I end this blog post. How do you personalize your agenda?
Voor ik dit berichtje afsluit; Hoe maak jij je agenda persoonlijk?

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Ellen.
    Mijn agenda gebruik ik gewoon als agenda en wordt verder niet gepimpt. Maar de jaarplanner die ik vorig jaar gemaakt heb (http://jeanettiemessen.blogspot.nl/2013/08/jaarplanner-mini-aardbeien.html) zit inmiddels bijna vol met foto's, bewaarpapiertjes en leuke anekdotes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are so gorgeous!! You did such a great job!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi
    Ja dat is heerlijk zo je agenda oppimpen. Ik weet nog ( heel lang geleden) toen ik nog in de schoolbanken zat. Mijn agenda ontplofte bijna uit zijn kaft zo vol en bol stond dat ding. Spijt heb ik dat ze in de prullenbak terecht zijn gekomen. Snik snik.
    Ik ben benieuwd wat je er voor moois van gaat maken.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are wonderful! Definitely a fun way to add to an agenda. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ADORABLE!!! Thanks for joining us at the August Linky Party at Some Odd Girl!

    BeantwoordenVerwijderen