woensdag 29 juli 2015

re-creating a card box

I can make a blog post on the Some Odd Girl blog again today!! YAY!! I wrote a tuturioal how to make this card box. Do not forget to view the original post of Some Odd Girl if you want to try to make it yourself.   * Ik mag alweer een blogpost maken op de Some Odd Girl blog vandaag!! YAY!! Ik schreef een tuturioal uit hoe je deze kaart box maakt. Vergeet dus niet de originele post van Some Odd Girl te bekijken als je het zelf wil proberen maken.

For this box I used "Cat Lady Kaylee", one of my new clear stamps (I love her). The image makes the box perfect to use as a gift to give away your cards, or if you like to box so much, to keep your cards yourself lol.   *Voor deze doos gebruikte ik "Cat Lady Kaylee", een van mijn nieuwe clear stempels (ik hou van haar). De afbeelding maakt de doos perfect om te gebruiken als cadeautje om je kaartjes weg te geven, of als je hem zo mooi vind om zelf je kaartjes bij te houden hihi.

4 opmerkingen:

  1. OMG!!! Look at that adorable cat girl!!!! I love the card box Ellen, it turned out FABULOUS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk leuk leuk. ja wat zal ik er van zeggen . jij bent een ster hierin.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like the new logo!! Looks great!! Great card box Ellen! I love the way you combine the stamps and papers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This looks amazing!!! I will have to try it!

    BeantwoordenVerwijderen