woensdag 13 januari 2016

Sneaky peeks

Hello everyone, I just want to say a quick hi between my little break and tell you that soon there will
be more projects :).          * Dag iedereen, Ik wil gewoon snel een goeie dag zeggen tussen mijn kleine pauze en tonen dat ik binnenkort zal meer projecten komen :).
It starts with this Friday, I will have a post on Some Odd Girl blog and Copic Marker Benelux!!
In the weekend I will have my first Copic Marker Benelux tutorial and next week we will be celebrating the 6th birthday from Some Odd Girl; starting with a new release... And a lot more is happening. Stay tuned!!         * Het begint met deze vrijdag, dan heb ik een post op een de Some Odd Girl blog en Copic Marker Benelux!! In het weekend zal ik mijn eerste Copic Marker Benelux tutorial tonen en volgende week zullen we de 6de verjaardag vieren van Some Odd Girl; te beginnen met een nieuwe release... En nog veel meer gebeurd er. Blijf dus zeker kijken!!



PS. Did you see my fabulous new banner?? My friend Nina-Marie made it, I think she did an amazing job!!         * PS. Hebben jullie mijn nieuwe banner gezien?? Mijn Vriendin Nina-Marie maakte deze, ik vind het helemaal te gek!!

1 opmerking: