dinsdag 9 februari 2016

Little Dog House Gift

Hello!! This time my boyfriend gave me inspiration for the Some Odd Girl post I have for you today... Yes my boyfriend haha!! Due to the fact that he has too much work lately, he just earned something to cheer up his day. Nothing better than a little njamnjam to make him happy.        * Hello!! Deze keer heeft mijn vriend mij inspiratie gegeven voor de Some Odd Girl post waarvoor ik vandaag een post maak... Jawel mijn vriend haha!! Door het feit dat hij veel werk heeft de laatste tijd, hij verdiende iets om zijn dag op te vrolijken. Niets beter dan een klein versnaperingetje voor op het werk.

Since he loves dogs, it had to be my theme. I made a house out of a milk carton and decorated it with some Some Odd Girl stamps.         * Aangezien hij van van honden houd, was dat meteen mijn thema. Ik maakte een huisje van een melkkarton en versierde het met enkele Some Odd Girl stempels.
puggle
First I colored the cute dog "Puggle" which came out a few months ago. Then I used the appropriate stamps of "Preppy Puppies" as the phrase and the bone. Of course I closed the box with a nice green bamboo bakers twine (you can find the links below, under supplies).         * Allereerst kleurde ik de schattige hond "Puggle" die enkele maanden geleden uitkwamen. Daarna gebruikte ik passende stempels van "Preppy Pups" de zoals het zinnetje en het bot. Natuurlijk sloot ik het doosje met een de leuke green bamboo bakers twine (je kan de links hieronder vinden, onder supplies).

Do not forget our Valentine Hop this Friday & you still can join the hop from yesterday.         * Vergeet zeker onze Valentijns-Hop niet van deze vrijdag en je kan nog steeds meedoen aan de hop van gisteren.
http://www.someoddgirl.com/collections/clear-stamps/products/preppy-pups http://www.someoddgirl.com/collections/odds-ends/products/green-bamboo-bakers-twine http://www.someoddgirl.com/collections/new/products/puggle 

2 opmerkingen: