woensdag 7 juni 2017

Distress Ink Flower Card

Hi there, on today's project I used a lot of Whimsy Stamps dies. The "Peony Flower" die is just so pretty that I really wanted to make a card with it again.               * Hallo daar, op het project van vandaag heb ik veel Whimsy Stamps snijmallen gebruikt. De "Peony Flower" stans is net zo mooi dat ik er alweer een kaart mee wilde maken.


Two weeks ago week I made a card and little bag with blue flowers (click here to see them). This time I made a red flower with green leaves. Again I made the petals curl a little bit with my fingers. For the message I used the "Large Birthday Word" die and finished it off with the "Sweetest Birthday" stamp.               * Twee weken geleden maakte ik een kaartje en een kleine tas met blauwe bloemen (klik hier om ze te zien). Deze keer maakte ik een rode bloem met groene bladeren. Deze keer liet ik ook de bloemblaadkes een beetje krullen door mijn vingers te gebruiken. Voor de wens die ik gebruikte, sneed ik "Large Birthday Word" stans en maakte ik de zin af  met de "Sweetest Birthday" stempel.


Don't you think the dies just make everything so nice?! I love it! Which Whimsy Stamps die do you love the most?               * Vind je ook niet dat de snijmallen alles zo leuk maken ?! Ik hou ervan! Welke Whimsy Stamps snijmal vind jij het mooist?

3 opmerkingen: