maandag 5 december 2022

Official Cookie Tester


Hello there!! Today I'm back with another cricut project.                       * Hallo iedereen!! Vandaag ben ik er weer met een cricut projectje. 


Every year I make an advent calendar for my husband. Not for every day, but for the four weeks before Christmas. I'm going to try to show you my advent calendar gift every week, the starting weeks.                       * Elk jaar maak ik een adventskalender voor mijn man. Niet voor alle dagen, wel voor de vier weken voor kerst. Ik ga jullie elke week mijn adventskalender pakje proberen tonen, de komende weken.


In this blog post I show a decorative cookie tray and a cookie cutter pouch. I make the platter with vinyl and the bag with Flex.                       * In deze blogpost toon ik een decoratieve koekjes plateau en een zakje voor een een koekjesvorm. De plateau maakte ik met vinyl en het zakje met Flex. 


  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten