maandag 6 november 2023

Rainbow Glitter ATC


Hello everyone, today I want to show you another nice mini project with Carlijn Design products (to see the supplies check my Instagram page).                        * Hallo allemaal, vandaag wil ik jullie weer een leuk mini projectje tonen met Carlijn Design producten (om de volledige benodigdheden te zien, bekijk mijn Instagram pagina). 


On KreaDoe I saw Creametjudith give a pretty ATC card with a matching mini envelope. I thought that was such a fun idea!! So this weekend I started creating and this is the result...                        * Bij KreaDoe zag ik Creametjudith een mooie ATC-kaart geven met een bijpassende mini-envelop. Dat vond ik zo’n leuk idee!! Dit weekend begon ik te maken en dit is het resultaat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten