maandag 11 december 2023

The Cutest Birthday Box


Welcome back to my blog! Today I have an other fun gift box made with the 'knuffel kaart' sets from Carlijn DesignCarlijn Design.                        Welkom terug op mijn blog! Vandaag heb ik weer een leuke cadeaubox gemaakt met de 'knuffelkaarten' sets van Carlijn DesignCarlijn Design.


Instead of making Christmas boxes, today it is more of a birthday or spring.                        * In plaats van dat ik een kerst doosjes maakte is het vandaag eerder een verjaardags- of lentedoos.


I also thought it was super funny and fun to make the back of the beer, with the message to open the box quickly.                        * Ik vond het ook super grappig en leuk om de achterkant van de beer te maken, met de boodschap rap de doos te openen.


Hope you love how it turned out as much as I do! Have a happy crafty week!                        * Ik hoop dat je het net zo leuk vindt als ik! Alvast een fijne knutselweek!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten