zondag 8 mei 2016

Don't Lose Faith

Hello sweethearts. Today I like to show a quick shaker card made for Whimsy Stamps.      * Hallo schatjes. Vandaag toon ik jullie graag een snel shaker kaartje voor Whimsy Stamps.

I love elephants and this one is super cute! Along with the words it's a great encouragement.        * Ik hou van olifantjes en deze is super schattig! Samen met de woorden van brengt dat vast meet moed.
Don't forget to check my blog tomorrow, three days long the design team and me will show projects with new stamps!       * Vergeet morgen niet op mijn blogje te kijken, want het design team en ik tonen drie dagen lang projectjes met nieuwe stempels!

2 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Ellen! Heel mooie woorden staan er op! Perfect voor een steuntje in de rug! x

    BeantwoordenVerwijderen