maandag 26 juni 2023

Going on a Trip


Here I am again with a new post for Carlijn Design.                        * Hier ben ik weer met een nieuwe post voor Carlijn Design


As you can see, today I am using the new set from Jocelijne Design; the "Caravan" die set.                        * Zoals je kan zien, gebruik ik vandaag de nieuwe Jocelijne Design snijmal set "Caravan".


I enjoyed challenging myself this time and wanted not to create a vacation card. Secretly I think the idea of ​​using the caravan for a retirement card is great!                        * Ik vond het deze keer leuk om mezelf uit te dagen en er geen vakantie kaarten van te maken. Stiekem vind ik het idee om de caravan te gebruiken voor een pesioenskaart geweldig!


I could also make a cute birthday card with the set. I used the cupcake from the "Gnome set 2 Feest", with that the caravan looks like a small cupcake shop. Perfect to enjoy for a birthday.                        * Ik kon er ook een leuke verjaardagskaart met maken. Hierbij gebruikte ik de cupcake van de "Gnome set 2 Feest", hierdoor lijkt die caravan net een klein cupcake winkeltje. Perfect om te gaan smikkelen voor een verjaardag.


Hopefully I gave you fun ideas to use this set. I'm already completely sold!                        * Hopelijk gaf ik jullie hiermee leuke ideetjes. Ik ben alvast weer helemaal verkocht!

   
   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten