zaterdag 30 januari 2016

Started again?

It had been a while since I made a new scrap-page... I even don't know anymore when I did it for the last time. Now Shimelle Laine has started her Glitter Girl Aventures again, it's getting me started. This is the result of yesterday:         * Het was al even geleden dat ik nog eens ging scrap'en... Zo lang dat ik zelfs niet meet weet wanneer ik dat voor het laats deed. Nu Shimelle Laine terug met haar Glitter Girl Aventuren is begonnen, is het bij ook beginnen kriebelen. Dit is het resultaat van gisteren: 
Now it's raining the whole day, I will probably make more pages today.          * Nu het heel de dag regent zal ik vast vandaag nog meer pagina's maken.

1 opmerking:

  1. Ja wel een beetje verlaat maar hier nog even een bericht van mij. Super leuk dat je het scrappen niet bent vergeten. Ik vind het een super leuke post.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen