maandag 6 maart 2023

Personalized Cicut, Paper and Flock Wedding Gift


Today I have a slightly larger post with a nice card and a matching gift.                       * Vandaag heb ik een iets grotere post met een leuk kaartje en passend cadeautje.


As you probably know, I have a "baby DIY Series" on my blog, in which I give you ideas for cards and gifts for a newborn child. This year I also have many wedding parties on the agenda. Of course, I want to make a similar sequence.                       * Zoals jullie waarschijnlijk weten heb ik op mijn blog een "baby DIY Series", in die serie geef ik jullie ideetjes voor kaartjes en cadeautjes voor een pasgeboren kindje. Dit jaar heb ik ook veel trouwfeesten op de agenda staan. Natuurlijk wil hiervoor een zelfde soort reeks maken.


Today I show you the first post of the wedding series.                       * Vandaag toon ik jullie de eerste post van de trouwreeks.


Jocelijne is married and I couldn't just let that pass. So I made a card with some nice dies from Jocelijne Design. With the same dies I made a cute embroidery hoop with Flock from ThermoWeb.                       * Jocelijne is getrouwd en dat kon ik toch niet zomaar voorbij laten gaan. Ik maakte dus een kaartje met enkele leuke mallen van Jocelijne Design. Met dezelfde mallen maakte ik een schattige borduurring met Flock van ThermOWeb.


With my cricut I did cut out heat transfer, so I could attach their name and date to the hoop.                       * Met mijn cricut sneed ik flex uit, zodat ik hun naam en datum op de borduurring kon bevestigen.


All of that went in the mail to the newlywed couple!                       * Dat alles ging de post op richting het pasgetrouwd koppeltje!

1 opmerking:

  1. super zoete en knallende kleuren kaartjes heb je gemaakt ! helemaal toppie ! super
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen